OGŁOSZENIE NR 4/ZO/COV/22- dotyczy zakupu kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia do kolan w ilości 30.000 kompletów
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione w dniu 26.04.2022 r.
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. Z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia do kolan w ilości 30.000 kompletów dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach kryzysowych, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz z efektami ich rozwiązywania problemów kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.)
Numer sprawy 4/ZO/COV/2022
I. Przedmiot Zapytania Ofertowego
Dostawa kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia do kolan w ilości 30 000 kompletów* w tym:
- 10 000 kpl. w rozmiarze S
- 17 000 kpl. w rozmiarze M
- 3 000 kpl. w rozmiarze L
* Na komplet składa się certyfikowany kombinezon oraz certyfikowane ochraniacze na obuwie.
Kombinezony ochronne wraz z ochraniaczami obuwia do kolan muszą spełniać :
- Wszystkie wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE zgodnie
z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dotyczącej środków ochrony indywidualnej - Muszą posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zarejestrowaną na dzień składania ofert
w bazie UE : European Commission Notified body Nando w ramach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425
link do strony: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/nando/index.cfm?fuseaction=directive.notifiedbody&dir_id=155501
- Zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 – Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004)
i spełniać wymagania normy EN 14126 dotyczącej odzieży ochronnej według co najmniej wyszczególnionego warunku:- klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego
- minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1)
- zamek błyskawiczny kryty listwą
- rękawy z elastycznym zabezpieczeniem.
- klasa 4 lub wyższa dla odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego
- Co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009
- Szwy zabezpieczone taśmą uszczelniającą naklejaną na gorąco od zewnątrz.
- Szwy, połączenia trwałe i rozdzielne płaskie
- Wykonany z barierowej włókniny
- Muszą posiadać deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425
- Muszą posiadać oznakowanie CE
- Muszą posiadać zdolności techniczne i zawodowe (referencja)
Zamawiający zastrzega możliwość wyboru jednej oferty najkorzystniejszej bądź kilku ofert.
Zamawiający przewiduje II etap postępowania o udzielenie zamówienia – negocjacje ceny z wykonawcami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu zakupowym.
Wszystkie kombinezony ochronne wraz z ochraniaczami obuwia do kolan powinny posiadać oznakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych informujących o liczbie sztuk w opakowaniu zbiorczym i danych producenta (nazwa, adres), sposobie użycia i wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia . Pakowany w indywidualne opakowanie.
W każdym indywidualnym opakowaniu oprócz kombinezonu powinna znajdować się informacja zawierająca nazwę, model i rozmiar kombinezonu oraz instrukcja użytkowania w języku polskim.
*Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie przedmiotu zamówienia o maksymalnie 35% w zależności od otrzymanej oferty i kwoty, którą przeznaczył na ten cel.
II. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: magazyn WŁ mieszczący się w Łodzi przy ul. Dubois 119 (teren Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 S.A.)
Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od podpisania umowy.
III. Warunki uczestnictwa w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który prześle:
- wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej zgodnie z załącznikiem nr 1
- wymaganą dokumentacje:
- deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/425 w języku polskim,
- deklarację potwierdzającą zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) w języku polskim lub angielskim wskazujący przeprowadzenie badań – załączone sprawozdanie/raport z badań z odporności na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego dla klasy j.w. lub oświadczenie producenta wyrobu o spełnianiu wymaganych norm przez zaoferowany produkt;
- certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną zarejestrowaną na dzień składania ofert w bazie European Commission Notified body Nando w ramach rozporządzenia 2016/425 w języku polskim lub angielskim
link do strony: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/nando/index.cfm?fuseaction=directive.notifiedbody&dir_id=155501 - kartę produktu /ulotkę /folder potwierdzające jednoznacznie zgodność oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem parametrów i wymagań w języku polskim
- zdjęcia
- oznakowanie i instrukcję użytkowania w języku polskim
- na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej wykaz jednej dostawy, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wykazane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane – 1 dostawa dotyczącą przedmiotu zamówienia tj. zakupu kombinezonów ochronnych wraz z ochraniaczami obuwia na wartość min. 150.000,00 zł brutto lub 2 dostawy o łącznej wartości 150.000,00 zł brutto – zgodnie z załącznikiem nr 2.
Przez jedną dostawę rozumie się dostawę objętą jedną umową (czynnością cywilnoprawną)
IV. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Ofertę (wypełniony formularz ofertowy w formie edytowalnej wraz z wymaganą dokumentacją) należy złożyć drogą elektroniczną na adres: natalia.pietrzak@iml.biz.pl do dnia 15.03.2022 roku do godz. 9:00 w postaci zaszyfrowanego pliku. Hasła do otwarcia pliku należy przesłać drogą elektroniczną na adres: natalia.pietrzak@iml.biz.pl w dniu 15.03.2022 roku od godz. 09:30 do 10:30.
Oferty złożone pierwotnie w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż ww. terminie będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Oferty negocjacyjne złożone w formie niezaszyfrowanej lub podanie hasła w innym niż podanym we wniosku do złożenia oferty negocjacyjnej, terminie będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Wiadomość e-mail zawierająca ofertę lub ofertę negocjacyjną nie może zawierać hasła do otwarcia zaszyfrowanego pliku z ofertą. Przesłanie oferty pierwotnej wraz z hasłem do jej otwarcia lub w formie niezaszyfrowanej stanowi podstawę do odrzucenia oferty, a w przypadku oferty negocjacyjnej uznania jako wiążącej oferty pierwotnej. Ponadto podanie hasła w innych niż wskazanych w ogłoszeniu oraz wezwaniach terminach, będzie skutkowało odrzuceniem ofert.
Wskazujemy, że złożenie oferty negocjacyjnej nie będzie obligatoryjne.
W przypadku jej braku do końcowej oceny ofert zostanie uwzględniona pierwotna oferta.
Wezwanie do złożenia oferty negocjacyjnej nastąpi na wniosek Zamawiającego.
Zamawiający uznaje za wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia i nie przewiduje możliwości zadawania pytań i publikacji wyjaśnień.
V. Kryteria oceny ofert:
Do oceny ofert przyjmuje się kryterium- cena 100%.
Oferty muszą zawierać cenę (netto, brutto, stawka VAT), ilość dostępnego asortymentu, warunki płatności, dane asortymentowe zawarte w formularzu ofertowym oraz pozostałe wymagane dokumenty.
VI. Uwagi końcowe
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia
- Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek zaoferowanego produktu lub uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie.
- Ocena zgodności ofert z wymaganiami zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy formularza ofertowego oraz przesłanych wraz z nim informacji, dokumentów i materiałów. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
- Oferent może złożyć ofertę na ilość mniejszą niż wskazana w ogłoszeniu, jednak na nie mniej niż 10.000 kompletów
- Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o dokonanym wyborze drogą elektroniczną
- Zamawiający nie honoruje przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia
- Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru- załącznik nr 3 z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zmianę wzoru umowy na mocy zgodnej woli Wykonawcy i Zamawiającego
- W przypadku gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy, zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Osoba do kontaktu IMŁ: Zamówienia publiczne: natalia.pietrzak@iml.biz.pl
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. z siedzibą przy al. Piłsudskiego 12, 90-051 Łódź adres e-mail: iml@iml.biz.pl;
- z inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym w Spółce IMŁ Sp. z o.o. można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: daneosobowe@iml.biz.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do archiwizacji dokumentacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaleniami
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego