OGŁOSZENIE NR 76/ZO/COV/20 DOT. ZAKUPU AMBULANSÓW TYPU B/C PRZEZNACZONYCH DO TRANSPORTU NOWORODKÓW CHORYCH LUB PODEJRZANYCH O CHOROBĘ ZAKAŹNĄ – 2 SZT.
Zamawiający informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego.
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!
NOWY TERMIN SKŁADANIA OFERT: 24.08.2020 GODZ. 23:59
Spółka Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. – w imieniu Województwa Łódzkiego – zaprasza do składania ofert na dostawę Ambulansów typu B/C przeznaczonych do transportu noworodków chorych lub podejrzanych o chorobę zakaźną – 2 szt. dla potrzeb projektu pod tytułem projektu pt. „Zapobieganie oraz zwalczanie na terenie województwa łódzkiego zakażenia wirusem SARS-CoV-2 i rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej wywołanej tym wirusem u ludzi”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura Dla Usług Społecznych, Działanie VII.2 Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Procedura na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020.374 z poźn. zm.)
Przedmiot Zapytania Ofertowego
Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę Ambulansów typu B/C przeznaczonych do transportu noworodków chorych lub podejrzanych o chorobę zakaźną – 2 szt.
Termin i miejsce realizacji zamówienia:
Miejsce realizacji zamówienia: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą
Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres: iml@iml.biz.pl do dnia 21.08.2020 roku do godz. 12:00. 24.08.2020 roku do godz. 23:59
Warunkiem rozpatrzenia oferty jest przesłanie w terminie składania ofert i na adres: iml@iml.biz.pl poniższych, wypełnionych formularzy.
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
FORMULARZ ASORTYMENTOWY – OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW należy dołączyć podpisany dokument, potwierdzający zaoferowanie przedmiotu zamówienia o wymaganych parametrach (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica – przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie – Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)
Formularz ofertowy Obligatoryjnie w formie edytowalnej.
FORMULARZ ASORTYMENTOWY – OPIS MINIMALNYCH PARAMETRÓW należy dołączyć podpisany dokument, potwierdzający zaoferowanieprzedmiotu zamówienia o wymaganych parametrach (W przypadku rozbieżności z opisem prosimy o oznaczenie pozycji oraz wskazanie w uwagach w formularzu ofertowym, w których występuje różnica – przy czym nie ma konieczności składania zapytań o dopuszczenie – Zamawiający przewiduje na etapie badania oferty, możliwość dopuszczenia innego parametru jeśli uzna, że nie jest krytyczny)
Prosimy o załączenie do oferty:
- Dla wyrobów medycznych powyżej klasy I: Certyfikatu CE, tj. certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną biorącą udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego, zgodnie z aktualną ustawą wyrobach medycznych, obowiązującego na terenie Unii Europejskiej. Prosimy o nieprzesyłanie certyfikatu CE- China Export.
- Deklaracji zgodności wystawionej przez producenta( jeśli dotyczy)
- Wniosku o przeniesienie do bazy danych gromadzonych przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych lub zgłoszenia wyrobu lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (jeśli dotyczy)
- Katalogu/ulotki/opisu produktu potwierdzającego jego parametry techniczne, jakość*
Podstawowe kryteria wyboru to: cena, dostępność/termin realizacji, parametry techniczne, w tym zgodność z OPZ oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia o dodatkowe kryteria w trakcie badania ofert.
UWAGA! Nie honorujemy przedpłat ani zaliczek na przedmiot zamówienia.
Prosimy określenie daty ważności oferty oraz o zapoznanie się z warunkami realizacji transakcji w ramach art. 6 specustawy Covid
>>> https://iml.biz.pl/index.php/161-warunki-realizacji-transakcji-w-ramach-art-6-specustawy-covid <<<
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wg załączonego wzoru. Wzór poniżej:
Do umowy załączany jest formularz ws. akceptacji otrzymywania faktur w formie elektronicznej.
Zamawiający odpowie jedynie na wybrane oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez uzasadnienia